torstai 21. heinäkuuta 2011

Töihin taas!

Eilen kävin ekaa kertaa kolmeen viikkoon laitumen aitojen ulkopuolella - jos ei sitä laidunloman alussa tapahtunutta karkureissua lasketa... Mut nimittäin raahattiin tallille! Ja KauhuKolmikko ei tuntenut yhtään armoa, vaan veivät vesiboxiin, ja pesivät oikein shampoolla! Nyrpistelin nenääni minkä kerkesin ja kun ne kaivoivat vielä jotain ötökkämyrkkyä esille, nyrpistelin kahta kauheammin. Eikai tällainen tosimies mitään shampoopesuja ja ötökkämyrkkyjä tarvitse?!
Sain myös toimia pikkuväen talutusratsuna, jonka jälkeen SitkeäSisupussi jolkotteli ravia muutaman kierroksen ja ArmotonArkajalka käveli loppukäynnit. Sitten tämä villihevonen sai palata takaisin laitumelle mahaa kasvattamaan!

Eilisen jälkeen olisin kyllä halunnut muutaman hermonlepuutuspäivän, mutta ei, taas sitä raahattiin talliin. Yritin matkan varrella kovasti hirnua kavereille, että tulisivat pelastamaan! Ruunalaitumen toverit tulivat kyllä laukalla aidalle asti, mutta eivät uskaltaneet kokeilla, josko niissä kiertää sähkö. Ja niin minun piti vain alistua kohtalooni ja laittaa töppöstä toisen eteen ja suunnata kohti tallia.
Tällä kertaa se oli kyllä ihan mukava reissu. Karsina oli nimittäin täynnä ruokaa! Siis Prixiä koko lattia täynnä! Olin haljeta onnesta ja aloin tietty heti syömään niitä. Omistajani kuitenkin olivat kauhistuneita kun puputin "olkipellettiä" joten laittoivat minulle riimun, etten voisi syödä. Kyllä ketutti... Olkipellettiä? Pah.. prixiä se oli. Oon ihan varma!

Tänään sain myös hienot popot etujalkoihin. Sitten minulla mentiin ratsastamaan. Oloni oli hieman kankea laidunloman jälkeen. Minulla mentiin kuitenkin vain kevyesti puolisen tuntia. Sitten pääsin taas laitumelle kirmaamaan.

Terveisin Riku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti