perjantai 15. heinäkuuta 2011

Lomailua

Heippa! Jos ette minua vielä tunne niin blogia kirjoittelen MINÄ eli ruuna nimeltä Dorian. Tunnetaan paremmin nimellä Riku, RikuRaketti, Rimpsa... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olen melkein ponikokoinen ja punarautias. Saatan olla hieman epäileväinen uusia asioita kohtaan mutta muuten olen todella kiltti ja kaikkien kaveri. Etenkin niiden jotka tuovat porkkanoita ja leipiä minulle!

Omistajani ovat KauhuKolmikko eli perheenpää KäveleväKarkkipussi, isosisko ArmotonArkajalka ja perheen pikkusisko SitkeäSisupussi. Viimeiseksi mainitut yleensä ratsastavat minulla, mutta kerran KäveleväKarkkipussikin uskaltautui selkääni. Hautasin ajatukset "pienestä välinumerosta" (lue: hirmuisasta pukkilaukkarodeosta), koska olisin luultavasti saanut heittää hyvästit herkuille..

Nyt kirmaan villinä ja vapaana vielä laitumella. Vietän siis kesälomaa ja yritän samalla kasvattaa mahaani niin paljon ettei satulavyö enää mene kiinni. Ehkä saisin sitten lisää lomaa, jos satulaa ei saa selkään? 
Tosin KauhuKolmikko uhosi, että joudun pian taas töihin...

Kesäterveisin, RikuRaketti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti